Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 27 maart 2008

Een gewone donderdag

Vanavond lekker uit eten geweest met de collega's van Breda. Altijd gezellig. We hadden van de personeelsvereniging een diner bon gehad en die hebben we vanavond gebruikt.
Moos heeft alweer een plint van de muur af gerukt en 2 plinten aangebeten. Heel fijn. Misschien zijn metalen plinten dan toch een optie. Jack was hier niet blij mee. Jack is overigens helemaal niet blij want hij is verschrikkelijk verkouden. Hij lag al om 9 uur in bed. Morgen moet hij op controle bij de internist, hij hoeft niet te werken. Even kijken hoe het morgenvroeg met hem gaat. Verder gaat alles hier lekker z'n gangetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.